Yeni blogum

Selamlar,

yorumlariniz icin tesekkür ederim. Blogumda yazmadiysam bile, ara sira takip ettim. Asagi yukari 6 ay gecti ve bu zaman icerisinde benim icin hayatta cok sey degisti. Artik SL ve SL de yapmis oldugum “meslek” ön plana gelmiyor. Bunu zaten belirtmistim. Ama yinede moda düskünlügümü birakamiyorum🙂. Onun icin yeni bir blog acmaya karar verdim. Bu yeni blogda Freebie tanitmiyacagim. Ara sira güzel freebieler olursa tanitirim tabi. Ama daha cok SL´de olan moda dünyasindan ve yeniliklerinden olacak. Freebie tanitmaya yeniden baslarmiyim bilemiyorum. Hergün bunun icin zaman bulamiyorum su anda, bu ilerde degisirmi, onuda bilemiyorum. Cok isterdim tabi, ama hergün en az 3-4 saat zaman ayirmam lazimki hergün yeni yazilar yazabileyim. Yeni blogumda hergün yeni yazi olmayacak. Haftada 1-2 yazi olur. Eger sizde moda ya düskünseniz, yeni blogumu favorilerinize alin😉.

http://sherasstyle.wordpress.com/

Selamlarimla, Shera Shilova

Uncategorized kategorisinde yayınlandı. 3 Comments »

3 Yanıt to “Yeni blogum”

  1. AWP India Says:

    Merhaba Shera,

    Bloğunu çok takip ederdim. Freebie leri bırakman beni üzdü açıkçası.

    Bende kendi siteme wordpress bloğu kurdum bulduğum freebie leri yayınlıyorum. Senin sitenide takip edicem. Moda vazgeçilmez birşey çünkü🙂
    Tekrar aramıza hoşgeldin diyelim🙂

  2. Shera Shilova Says:

    Selam India,

    Tesekkür ederim. Dedigin gibi moda gercekten vazgecilmez, nede olsa ciplak dolasmak yasak😀.

    Freebie blogunu aciklarsan bende takip etmek isterim. Simdiden söyleyim, kolay bir is degil. Ama umarim basarili olursun.

    Görüsmek üzere…


Bir Cevap Yazın

