karar aldim

Herkese selam,

nasil baslasam bilmiyorum. Ama sunu belirteyim, hem üzgün, hem cok kirgin hemde öfkeliyim. Bu siteyi durdurmaya karar aldim. RL´den dolayi artik  zaman bulamiyacagim, bulsamda artik pek hevesim kalmadi. Belki yinede az cok yazabilirdim, zamanimi SL´de ve Freebie bulmakta gecirebilirdim. Ama bakiyorum söyle bir baska Freebie sitelerine (bunlarin hepside yabanci, cünkü baska türk Freebie sitesi yok), orada yorumlar yaziliyor, bi kac gün yazmayinca, hemen sorular soruluyor. Yani bir heves ile takip edenler, buradaki yapilan emegin karsiligina en azindan yorum yaziliyor. Simdi burdaki “yorumlara” bakiyorum, yani torlu toplu bi kac tane, onlar yazilalida baya olmus, ve gercekten üzülüyorum. Kendi kendime sormaya basladim, bu verdigin emek kime? Bunlarin degerini bilen varmi? Veya daha cok sormak istedigim soru su: Bizim millet neden bu kadar nankör? Simdi diyeceksiniz, nankörlük ile ne alakasi var, ama var! Hazira konmayi seven bir millete neden emek harciyayim? Ve en üzücü sey tabi, bu sadece bizim millette yani türk milletinde görünen bir sey. Neden böyle? Yani türk toplumun parmaklari cokmu degerli, bir yorum yazacak kadar aciz? Gercekten cok üzücü bir durum. Kendinize belki soracaksiniz belki sormayacaksiniz, oda beni ilgilendirmiyor artik. Herkes yerinde sag olsun.

Bu zamana kadar bana yardim edenlerede burdan tesekkür etmek istiyorum. Bu laflar tabiiki onlara ihtap edilmedi. Inaniyorumki belki ilerde, belki seneler sonra belkide hemen sonra, yine bukadar emek veren olacaktir.

Herkese hayatinda basarilar dilerim, ve SL´de bol eglenceler.

Selam ve saygilarimla, Shera Shilova

Uncategorized kategorisinde yayınlandı. 8 Comments »

8 Yanıt to “karar aldim”

  1. Sevgi Says:

    merhaba Shera Shilova,
    kendi adıma senden özür diliyorum.gerçekten sana ne kadar büyük bir haksızlık yaptığımı gördüm. çok özür dilerim. keşke bunu baştan fark edip bişeyler yapsaydım:( gerçekten çok üzgünüm. çok teşekkür ederim bu güne kadarki emeklerin için. hakkını helal et lütfen. gerçekten çok üzgünüm gideceğin için:( ama haklısın yerden göğe kadar.deli gibi ordan oraya tp olurken kendimizi kaybetmişiz😦 mutlu kal shera. çok sağol her şey için

  2. Madelaine Says:

    Shera, don’t give up🙂
    It’s hard work, but we like it, don’t you?🙂
    And it’s not only “turkish”, polish too – I know they read, but not commenting (or just “where?? I can’t find!”). But we’re bloggers because it’s our great part of SL🙂

  3. zippir Kayo Says:

    İlk önce gerçekten çok üzüldügümü belirtmek isterim , kendi adıma yazını gördükden sonra keşke dedim biraz yardımcı olabilseydim veya bir kaç yorum yazabilseydim…
    Son yazına olsun bir yorum yazayım gerçekten zahmetli kazancı olmayan bir iş ben ve benim gibi bir çok tasarımcının tanınmasını ve kullanıcıların ücretsiz ürün sahibi olmasını sağlıyorsunuz, aslında istediğinde zor birşey degil bir kac yorum takip edildiğini bilmek ve takdir edilmek hepsi bu…
    Geçte olsa umarım kabul edersin;
    Eline emeğine yüreğine sağlık arkadaşım…
    Sevgilerimle

  4. Omega Burner Says:

    Selamlar Shera.

    Evet bu zamana kadar inanılmaz bir emek ve çaba gösterdin ve hakkını teslim etmek gerek, freebie dünyasına gerek biz Türk kullanıcılar için, gerekse şahsen bildiğim bir çok farklı ülkeden kullanıcı için muhteşem bir başvuru kaynağı oldun. Ayrıca sunduğun içerik, kalite olarak diğer freebie sitelerinin çok çok üstünde.

    Takipçilerin olarak senin bizleri bırakmanı istemiyoruz, şahsen senin bloguna uğramadan SL’ı açmıyorum… Eminim bundan sonra hepimiz biraz daha duyarlı ve kıymet bilir olacağız.

    Sevgiler.

  5. Gemma Verlaine Says:

    Merhaba ben de çok üzüldüm yazmayı bırakmana, hem de tam second life oynamaya yeniden başlamışken. Üzülmekte ve bırakmakta haklısın ama en azından takipçilerin bunu farkına varmışken deneme süresi yapsan da belki bişeyler değişir. Bugune kadar yaptıkların için teşekkürler. Kendine iyi bak seni seviyoruz. Sevgiler.

  6. Mine Says:

    Selam Sheria!
    Burayı daha bulalı yeni oldu.Ben sayende çok güzel yerler keşfettim.
    Teşekkür ederim ve şimdi gördüm ki… neyse.

    Verdiğin emekler için teşekkür ederim.

  7. nisnisya Actor Says:

    Selam Sheria,
    Freebie’lerine daha yeni bakıyorum.Gerçekten süpersin.Buna emek harcamanın zevkli olduğunu düşünüyorum,evet haklısın,artık hiç kimse yorum yazmıyor.Ama devam etmeni çok istiyorum.Artık sitenin sık takipçilerinden biriyim.Emeğine sağlık.


Bir Cevap Yazın

