yazarlar ariyorum

Selamlar,

biliyorum yine sanki bosluga elimi atacam ama sansimi deneyim. Blogum icin yazarlar ariyorum. Simdi cogunuz ya okumayi birakacaksiniz yada oyuna devam edeceksiniz. Neden? Cünkü bizim millet böyle seylere daha henüz hazir degil. Daha cok üsenip, önümüze gelene bakariz. Belki cikislarim biraz sert olabilir ama bunun tersini isbatlayan biri olursa cok sevinecegim. Nasilmi isbatliyacaksiniz? Buradaki blogta yazar olursaniz😉.

Benimde herzaman vaktim olmuyor, ve bu blogu takip edenleri bekletmeyi hic sevmiyorum. Ama bazende elim kolum bagli oluyor, mesela hafta sonlari. Bu isin size ne yarari olacak diye sorarsaniz, pek bisey diyemiyecegim. SL´de tanilirsiniz ve ara sira tsk´ler edenler olur. Onun disinda maas veya para felan yok.

Eger ilginizi cekiyorsa ve yazar olmak istiyorsaniz, bana SL´de Notecard atabilirsiniz veya burda yorum yazip, ben size geri dönerim. Bakalim kac kisi yazacak😉.

Sevgiler, saygilar, Shera Shilova

Uncategorized kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Bir Cevap Yazın

