Döndüm

Selamlar herkese,

uzun bir mola dan sonra tekrar siteyi canlandiracagim. Oyunda cok kisinin bu siteyi takip ettigini ögrendim ve sevindim. Burda yazan olmayinca kimse bakmiyor saniyorum😉. Herzaman yorumlara acigim, ister iyi ister kötü.

Evet, neden mola verdim? Yalniz bu siteyi yürütmek baya zor. Hemen hemen SL deki bütün vaktimi aliyor. Arkadaslarima/dostlarima hic zaman ayiramadim. RL de ise okul mokul derken, zaten PC basina gecmek icin pek zaman bulamamistim. Ama okul bitti ve bu yöndem kafam rahat. Kedimi rahatlikla Freebielere verebilirim.

Yinede yardim etmek isteyen varsa, bana burdan yorum yaparak belirtebilir veya SL de IM/Notecard atin.

Hepinize iyi eglenceler dilerim…

Shera Shilova (is back)

Uncategorized kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Bir Cevap Yazın

