yardimci araniyor

Baslikta yazdigim gibi, bu blog icin yardimci/yazar ariyorum. Belki yine farkina varmisinizdir, bir kac gündür yazamadim. Aklimda hep burda ama zamansizliktan, blogu ihmal ediyorum. O yüzden yazmayi seven, Freebie aramayi seven, Blog yazmadan anlayan, Resim cekmeden anlayan, Photoshopta veya her hangi bir Resim programindan anlayan ve SecondLife da zamani cok olan, bir kisi ariyorum. Bu is gönüllü, yani para yok. Bende bu isten hic bisey kazanmiyorum.

Ilgili olanlar, bana (Shera Shilova) Notecard atsin veya burdan yorum yazin. Lütfen IM yollamayin cünkü cogu zaman IM ler ulasmiyor.

Yinede zamanim oldugunda herzamanki gibi sizlere Freebie tanitmaya devam edecegim. Yani yüzünüzü asmayin, görüyorum🙂.

Selamlarimla

Shera Shilova

Uncategorized kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Bir Cevap Yazın

